Julia

i wanna defeat the stars
mhm, så idag började dagen bra. jag kände mig normal bra och aa jag mådde inte piss.
och jag höll tummarna för att det skulle hålla i sig.
men när fan har tummarna någonsin hjälpt mig.
nej, istället sitter jag här. och ser sanningen i vitögat.
jo jag har fattat nu.
jag borde ha gjort det så jävla mkt tidigare. men nej, jag ville inte.
jag betyder absolut INGENTING för er. ni bryr er inte ett jävla skit.
så varför ska jag göra det ?!
jag orkar inte mer. och jag får inte klaga så mkt jag vill. jag får inte göra vad jag vill.
ni suger så jävla hårt. och ni fattar inte det själva.
jag har inga vänner. jo jag har Jim. Han är bra. Elsa med typ.
men ni andra, ni betyder inte ett skit. så inbilla er inget.

Jag existerar ju ändå bara så länge Joel är med. Tack. Tack så jävla mkt.
är det konstigt att man inte orkar umgås med er ? man känner ju sig så jävla behövd och meningsfull när man är med. ehm nej.
så fuck you. jag vill inte ha er längre. jag klarar mig bättre utan att bli påmind om att jag inte betyder ngt.
vilket jag gör så länge jag försöker bry mig.

jag vill flytta härifrån. börja om på nytt. kanske hitta ett par vänner. som jag litar på. som jag kan umgås med.
för här finns ingenting. det är dött. ni har dödat allt. strypt allt som kommit i er närhet. och ni lever nu här tillsammans, helt döda inuti. men jag tänker FAN inte dö här.
jag må vara värdelös, men härifrån ska jag ta mig.
jag vet att mina ord inte når er. men jag bryr mig inte. det spelar ingen roll vad ni hör mig säga lr inte säga längre.
bara ni försvinner ur mitt liv.
TACK för att ni visat att människor är för jävla falska för att lita på.