Julia

Love.
Det svåraste jag vet, och det bästa jag vet.
Det är så underbart de där stunderna då allt som genomsyrar en är kärlek. Känslan av att veta att man ger allt till någon, och att den ger det tillbaka.
Det är det jag lever för.
Och visst, sedan man blev kär har det blivit svårare att kolla på kärleksfilmer/scener eftersom man tar det personligt. Känner man saknad för sin bättre hälft så blir den bara värre av en kärleksfilm. På senaste tid har jag kollat mkt på One Tree Hill, där Haley inte vet om hon ska följa sina drömmar eller stanna hos Nathan.
Och för mig hade valet varit så jädrans enkelt. Jag ger upp alla mina drömmar för Joel. Han är min dröm. Han är min värld. Min kärlek, mitt allt.
Det känns liksom som att, vad skulle spela någon roll om jag inte hade honom ? Ingenting. Jag kanske är för ung eller för förälskad för att se vad jag verkligen känner, vad jag kommer att vilja göra med framtiden. But I don't care !
Så länge han gör mig lycklig så stannar jag precis där jag är. Det är han jag vill ha. Endast.
Allt han gjort för mig under dessa 3 år, det är mer än vad någon gjort för mig. Han är den bästa vän jag någonsin haft.
Det är lycka när jag är med honom  <3