Julia

Nyår
Nu är julen över. I stort sett i alla fall. Och den var asbra ! Julafton är alltid lika mysig och bra :* Fick spendera massa tid med Joel dagarna runt jul och på själva julafton blev det till att umgås med familj och släkt.

Nu är det dock dags för nyår. Damn. Det här året har gått alldeles för fort :/
Nyårslöften för 2008:
-Sluta äta godis
-Träna (eh)
-Sluta vara så onyttig
-Spara pengar


Det var nyårslöftena för året som varit nu. Jag tycker att jag har hållt dem ganska bra. Inget godis under hela året och träningen har jag hållt på med omkring ett halvår nu. Pengarna har det väl varit sådär bra med, likaså med att hålla sig nyttig ^^,
Det här med nyårslöften kan vara svårt. Hm. Men jag får väl skriva lite vad jag vill hålla under 2009.
Nyårslöften för 2009:
-Hålla mer koll på mina pengar (skriva upp utgifter och inkomster)
-Fortsätta med träningen, helst 3 ggr i veckan.
-Lära mig min kamera mer ingående och få upp fotandet igen.
-Gå ner 5 kg.


Jag ska försöka hålla upp med godis/kakor/onyttigt så mkt jag kan. Men jag känner att jag inte orkar ha det som nyårslöfte i år igen. Så målet blir att gå ner 5 kg ist :) Haha jag kommer aldrig lyckas :/
Men det är ett bra mål att sikta på i alla fall !