Julia

BEFORE I FORGET THAT!
Fy fan. Ibland blir jag bara så jävla sur. Jag har ont i magen så jävla förbannad är jag.
MEN SKITSAMMA. Ni bryr er inte ett skit. Och jag gör samma sak heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela tiden.
Och jag hatar migsjälv för det. För ni ser mig inte. Och ni bryr er inte.
Och ni tycker att ni kan trampa på mig hur mkt ni vill OCH JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ DET !
Det är tur man har en vän man kan lita på.
I övrigt skiter jag i allt. Men vad faaaan gör det att jag känner som jag gör.
Inte ett skit.
Jag är bortglömd. Allt är som vanligt då vill säga.
OCH JAG ÄR TRÖTT PÅ DET. Fy fan vad trött jag är på det.
Jag mår illa av det.

Skolavslutning imorgon. Säkerligen har jag fitt humör också, men vem märker skillnaden ? Jag är ju alltid sur ju.
Det är bra att ni tar allt för givet. Efter skolan imorgon blir det väl hem för sig själv. Fredagen planerar jag att sova bort.
Lördagen blir Lammhultsdagen. KANSKE staden, om jag orkar. Söndagen åker jag till Simon :)
Sedan jobba 2 veckor. Metaltown efter det. Jag peppar inte detta sommarlovet. Inte alls.
Det blir aldrig som man tänkt sig och jag kommer bli lämnad ensam det mesta av tiden skulle jag tro.
MENEEEE JAG SKA INTE WAINA.
Läsa i min bok låter som en bra idé. Ska försöka få bort den jobbiga känslan i kroppen också. Skitsamma om folk wainar. Jag har mig själv att bry mig om, om så bara för en stund. För i övrigt skadar jag bara mig själv. Heeela tiden.
Jag gör det ofrivilligt. Jag gör det på rutin. Känslomässigt snackar jag nu.

Onsdagen började bra. Och slutade i katastrof.

Ni kan nog ignorera dethär inlägget imorgon, jag är bara extremt arg och lättretad atm.