Julia

Senses
Fy fan för att vara sjuk på lov. Det suger. Har legat och skakat i några dagar nu, svettats och fryst ihjäl på samma gång. Sådär halvkul :/ Så jag har hoppat jobbet i två dagar nu, bara för att göra allt för att bli frisk till fredag och Metaltown ! Peppen känns inte riktigt hög men det får gå.
Gbg är alltid roligt i vilket fall. För tillfället har jag noll att göra, helst skulle jag vilja leka med joel, men det är nog för tidigt för att ringa ^^, Så jag funderar på att redigera bilder eller läsa folk bloggar. Fast jag vet inte. Glo på gamla vhs filmer låter också trevligt. Fast 10.20 kommer någon gubbe hit och ska kolla efter sprickor i huset, eeh ja. Palla det då.
Och jag känner mig så fett jävla äcklig ! Att vara sjuk gör verkligen inte självkänslan bättre. Fy fan. Jag stapplar runt i pyjamasbyxor och stora tröjor, håret helt åt helvete och snorar överallt. Sexigt (Y). Nej menee man orkar inte annat när man mår såhär.

Förövrigt så fotade jag min bror och hans band i förrgår, coola killar :P Och deras band heter då Endless Grace och den 2:a augusti så spelar de på Sävsjöfestivalen. Så om ni kan så åk gärna dit och kolla !



The Endless Grace

(broder min nästa längst till höger på bilden)

Och jag vet att jag har blivit dålig på uppdateringar, men jag orkar inte sitta och waina i en blogg hela dagarna just nu. Mest för att folk stör sig på vad jag skriver och inte fattar ett skit av vad jag menar ändå och jag orkar inte ens starta datorn längre. Jag ligger mest i sängen och glor på film. Eller så hittar jag på något med min pojke, min älskade älskade pojke :D
Så eh, det kommer lite uppdateringar då och då tills jag hittar något vettigt att skriva om. Tju.