Julia

slutspurten
Torsdag idag.
Om två veckor är det sommarlov <3 Känns väldigt bra måste jag säga.
Dock har jag ångest inför den kommande veckan. Känns som man har tusentals saker att göra.
Inte nog med att skolan känns pressande, 3 prov (varav 1 nationellt) + 1 rapport.
Men efter torsdag nästa vecka är det bara att slappa. Men utöver skolan har man ju körskolan, och den sätter ju press på en den med. Jag failar fortfarande på körlektionerna känns det som och teorin känns väl inte bra någonstans. Men det löser sig väl. Sen är planerna inför sommaren väldigt oklara ! Metaltown känns som ett klart måste ! Ska bara fixa biljetter.
Sedan hoppas man ju på Winnerbäck i Växjö, men inte en jävel vill följa med mig. Om inget annat sker så får man väl dra dit själv. Åka iväg med husvagnen + joel känns lockande ! Så det får jag väl försöka få iväg honom på (A) Och egentligen borde man öva på prov tills imorgon, Projekt&Företagande, men det känns som att man inte riktigt kommer någonstans. Helgen blir väl mest kalas. Jag fyller 18 (oj oj), systers pojkvän + son fyller också så det blir mer kalas. Sen vet jag väl inte, humöret kommer väl hamna på botten igen.
Så eh, jag förväntar mig inget.

-------------------------

Lol, jag glömde spara medan jag var och gymmade. Men aja, allt kommer nu då. Gymmat en stund iaf (yay). Man måste ju försöka något för att inte bli helt bedrövad över hur man ser ut. Ajemän. Sen har jag tusen saker att göra nu. Backup på laptop - ska lämnas in snart. Skolarbeten då ofc, och körskolan. Present till Linus & Johan. Fixa Metaltown biljetter och sovplats. Ladda upp massa på bdb och läsa ut min bok.

Kommer ingenstans med mitt pluggande känns det som. Men det löser väl sig :)