Julia

riktigt dålig dag
Min dag har varit förjävlig. Av vilken anledning är jag inte riktigt säker på, jag vaknade upp på dåligt humör och det har hållt i sig. Sitter hos Joel för tillfället, vi ska väl bege oss ut och gå en runda snart. Bara för att vara lite duktiga.
I övrigt har jag suttit vid photoshop i princip hela dagen, saknat <3
Dock har inspirationen tagit slut så jag vet inte riktigt vad jag ska redigera.
Om någon som läser denna blogg har något förslag/önskemål så säg gärna till, i'd love to try it out.
Hm. Imorgon ska jag försöka plugga så mycket som möjligt. Onsdag blir det lek med Simon :)) Torsdag ullared och sen är det nästan helg igen ! Awesome.


såhär kul har jag idag :)
(den här tog dock 2 min, så den underhöll mig inte särskilt länge)


Följ min blogg med bloglovin
#1 - fanny

fan orättvist med ullared ju! ;/

#2 - julia

ullared är niiice :D

#3 - julia

ullared är niiiice :D