Julia

jahapp.
Jag orkar inte nu. Nepp. Jag är stressad, sårad (?), arg, irriterad, SUR. Mja, en massa negativt. Åt helvete med allt just nu. Japp. Så känns det. Utan en jävla anledning. Fan att det ska bli såhär. Helt plötsligt så spelar ingenting ngn som helst roll längre.
Har pluggat konstant, varje dag, i två veckor nu. Det suger vill jag meddela. Imorgon är det tenta. Sedan tar jag det fan chill. Jag kommer väl faila bara för det, och behöva plugga mig igenom hela jävla julen/nyår också.
Vill få reda på den andra tentan också, så jag vet hur det gick. Åh jag orkar inte.
OCH NI SOM KLAGAR PÅ ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA DUM I HUVUDET OCH KLAGAR SÅ JÄVLA MKT, säg åt mig eller låt mig va.
Det jobbiga är att man inte kan konfrontera vissa personer heller. Åh.
Plugga lite och sedan sova.
#1 - Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig!