Julia

lagom random torsdag
Drömde massa konstigt inatt, fast klockan halv 10 drogs jag ur drömmarna av att Girre ringde. Orkade inte svara dock. Haha. Har ledig dag idag, otroligt skönt.
Steg upp och fixade lite med tatueringen.
Ja, för den fixade jag igår :) "Even the smallest person can change the course of the future" står det numera i min svank. And i love it <3 För nu bär jag alltid med mig det jag tror på mest i hela världen.
I alla fall. Chillade med frukost osv.
Kollat på alldeles för mkt film idag. Lilla Sjöjungfrun, Aladdin, Cast Away och Dreamcatcher.
Mer lär det bli. Ehe.
Men jag har ingen pojkvän här, så vad ska man då göra för att få tiden att gå :/
hm.

Jag har inget vettigt att skriva.
Ska inte dra upp all panik jag känner, det kommer inget positivt ur det idag känner jag.
Så, ha det bra.
#1 - fanny

heej.

Ja självklart, herregud jag kommer inte kunna se dig i ögonen imon :D Den ligger som sagt i mitt skåp så jag kan ju ta med den till matsalen på lunchen å ge dig den...

Nja det går inte så bra, jag ska ha möte imon med caroline så får vi se...

Tack för omtanken :)))

hur är det med dig då?



ta hand om dig

kram