Julia

åt helvete
jo, det är lite så det är nu för tiden.
i alla fall nu.
jag har nationellt prov i matte c imorgon. det kommer gå åt helvete.
men det får man ju inte säga högt ... då tror folk att man vill ha stöd bara.
men det kmr gå åt helvete.
jag kommer inte klara det. jag kommer få ig. jag kommer få ångest som fan för det.
jag kommer känna mig så jävla dålig. och känna att jag misslyckats.
jag har aldrig haft ig.
jag vill inte börja nu.

efter detta matteprovet är det inte mycket kvar.och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag ska lyckas skrapa ihop ett g imorgon. jag måste det.
fan.
och jag uppdaterar så dåligt överallt. men jag spenderar min tid med den viktigaste, joel <3
jag mår bättre med honom :) är lycklig. mår bra. han dämpar min ångest.

och jag HATAR mitt matberoende. jag försöker gå ner i vikt. men jag klarar det inte de dagar då joel inte är här.
jag äter för mkt. för onyttigt. jag äter för att jag känner suget. inte för att jag är hungrig. jag älskar att äta.
jag måste sluta med det ... fan.
ångest ånges ångest.
överallt.
och det tär på mig. och jag orkar inte mer.
blir så trött på mig själv. på alla mina fel och brister. allt kan dra åt helvete.
utom joel.
för han är bäst <3