Julia

Åt helvete med allt
Eller ?
Aldrig blev man som man skulle. Jag är trött nu.
Trött på att försöka för mycket, trött på att försöka för lite. Aldrig lagom. Aldrig normal. Aldrig passa in. Nej, inte jag. Varför skulle jag.
Jag ångrar allt jag är. Allt jag blev. Trött på hela livet. Trött på döden med. Jag orkar inte mer. Åt helvete med er som inte ser.
Jag är trött, för självupptagen, egoistisk, idiotisk, äcklig. Ja. Det är jag. Det vet jag. Hur ändrar man det ? Hur får man mening och lycka ur allt man gör ?
Jag vet inte. Åt helvete med allt. Jag borde aldrig kommit till denna jord.

#1 - jaws

Du ska bara vara dig själv. Du är helt underbar ju. Fast du vet bara inte om det !

#2 - Julia

haha det funkar inte alltid att vara sig själv, så många stör sig på det jämt och ständigt ... :/

#3 - jaws

:(

#4 - Jaws

Varför bry sig om andra? Patetiska människor som måste klanka ner på andra för att ( tror dom ) må bättre själva. Låt dom leva i sin låtsas-värld o visa att du är bättre än dom igenom att inte bry dig !



Kram !

#5 - julia

det har inte med det att göra tror jag, jag är lite sämre. annars borde inte alla som känner till mig tycka så.

dessutom är det mina vänner jag är dålig mot, så de har rätt att tycka som de gör ibland.