Julia

Sleeeteeeen
Yäh. Sovit ungefär 5 timmar på de senaste två dygnen. Det rullar väl ... Men segt äre ^^, Borde nog sova lite mer inatt. Jaao.
Joel kom ju hit igårkväll. Och hur lätt/roligt är det att sova när man kan kolla serier och prata om allt och ingenting <3
Väckte honom klockan halv 6 idag stackarn ! Hade gjort ägg och kaffe åt honom :) Hihi.
Nu ska jag snart dra in till stan tror jag. Se om det blir väder för Evedal en runda kanske. Jaao.
#1 - Amis

Fin blogg =)

#2 - LadyUmbrella

Go'kväll!

Allt bra med dig? =)

#3 - Anonym

undrar bara om du tror att det behövs.. menar att blåsa upp kenzas ego ännu mer genom att kalla henne snyggast i sverige.. Tjejen vet att hon ser bra ut men vi behöver inte säga det till henne!!!

#4 - ♥ Anna Olsson - Design, Fotografering m.m

Behöver du en ny bloggdesign? =)

Det finns färdiga designer, men gör även på beställning.



Hör av dig! :)



-> http://akolan90.blogg.se/2009/october/fardiga-stilmallar.html#comment



#5 - Leia ♥

Varför har du sovit så lite??

#7 - julia

Leia: jag jobbar natt nu på sommaren, så det blir lite konstig dygnsrytm när man ska försöka hinna med allt :P



anonym: HAHAHAHAH är du dum i huvudet på riktigt ? nej, för om någon är snygg så behöver man inte säga det till dem. BEHÖVER gör man inte, men man BEHÖVER inte hålla käft om det heller. hon förtjänar cred för den hon är. du behöver inte kommentera min blogg om hur dum jag är som "blåser upp hennes ego" heller. så håll käften du ;)