Julia

Minnen man aldrig glömmer
Det finns vissa saker man aldrig vill ändra på i livet. Saker, eller tillfällen, som man vill tillbaka till. Som man saknar, som aldrig kommer tillbaka. Mycket är ganska onödigt i mitt liv. Men inte denna person. Inte minnerna med henne. Ingenting i världen kan få mig att glömma hur värdefull hon är för mig. Min bästa vän. Elsa Beskow. Honey, jag älskar dig. Som ingen annan. Du har alltid varit där, och när jag ser tillbaka, så är allt bara ljust. Minns du sommaren 2006 ? <3 Bilden nedan är därifrån. Vi var awesome, vi var tajta, det var vi.


 

Sure, things change, people change. Vi kanske inte är där vi en gång var. Vi ses inte lika ofta, knappt varje vecka. BUT I LOVE YOU ! Du vet det va ? Och om något går fel i ditt liv, ring mig. För jag ska ALLTID, ALLTID finnas där för dig. Som du alltid har funnits där för mig. Och den dagen jag glömmer ditt namn, den dagen hoppas jag ALDRIG kommer. Det kan den inte. Du är alldeles för viktig för mig.
Kom ihåg det. När allt känns hopplöst för dig. Kom ihåg det.



Sedan är det ju ganska awesome att vi alltid varit så goddamn snygga ;)

#1 - elsa

Jag blir helt rörd, tårarna rinner av lycka för att jag har en sådan underbar människa som dig i mitt liv. Det har alltid varit du och jag, det är du och jag och det kommer alltid att vara du och jag. Även om vi kanske bara ses mer sällan nu än förut så vet vi ändå vart vi har varandra.



Du vet att du är den enda som vet exakt allt om mig och att jag litar till 100% på dig, och så kommer det att förbli. Jag finns för dig i vått och torrt och vet att du finns för mig. Vilken tur jag har haft egentligen, att jag har hittat någon sån som du. Världens finaste bästa vän. Jag är världens lyckligaste över att ha dig och jag älskar dig högst på denna jord. Best friends forever!

#2 - Julia

haha jag blir helt tårögd här ! jag tycker bara att jag säger för sällan, hur mkt jag uppskattar dig. det ska alltid vara vi. det lovar jag dig.

och jag ska aldrig ta dig för givet. älskade älskade vän <3