Julia

Två veckor kvar
Halva tiden nu.
Känns som jävligt mycket mer ...
Det börjar bli tufft som fan här nu. Hur mkt som helst att läsa och komma ihåg ALLTING. Praktiken går ganska mycket åt helvete men jag gör mitt bästa i alla fall. Det är väl huvudsaken ?
Egentligen gör jag detta för att jag ville lära mig lite nytt, se världen, göra något eget ... Ja, lite sådär halvseriöst.
Men kämpar det ska gudarna veta att jag gör ! Men men, imorgon har vi freepour prov, kommer INTE gå bra. Haha.
Pricka in centiliter med droppkork verkar inte vara min grejj ....
Men därefter är det drinkprovning och sedan heeelg !
Fast det blir mycket prov i helgen med ^^, Men lite fest ska väl hinnas med.
Massor med kramar till er alla där hemma ! Miss you all :*
#1 - Girre

Maaaoww... Saknar dig Julia!! :( Nedrans osis att du var ivæg nær jag var hemma under påsken før jag ville veeerkilgen ha en dos itzy med mig hem till norge.. <3

#2 - Girre

och btw hoppas att du har jævligt kul på Kos!! Hade varit hur fett som helst att gøra något sånt :D <3

#3 - Julia

ååååh saknar dig som fan lilla girre ! jag hoppas du kommer hem i sommar ?! och att vi drar på prodigy ?! och att jag kan åka upp och hälsa på alla jag känner i norge någon gång. jag behöver lite påfyllning av girre-energi känner jag ;) <3