Julia

2010
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Som FAN. Gick på systemet, rökte m.m.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Höll kvar Simon länge ... Annars nei.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Naaeee
4. Dog någon som stod dig nära? Farmor <3
5.Vilka länder besökte du? öööh, Estland, Norge och lite såå kanske.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Att vara lycklig en längre period. Det har börjat bra helt klart.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Oj. 24 juli, 19 okt, 25 dec.
8. Vad var din största framgång 2010? Ehehehe ;)
9. Största misstaget? Många. Främst att jag litar för mkt på folk som vanligt ...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Vet inte ...
11. Bästa köpet? Iphone <3
12. Vad spenderade du mest pengar på? konserter och sprit !
13. Gjorde någonting dig riktigt glad ? Tesse ! Och några andra människor <3
14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2010 ? från och med du. Just the way you are.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Andra halvan har jag varit mer ledsen oc nedstämd än på väääldigt länge ...
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sagt till mina äkta vänner och min familj vad de betyder <3
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte.
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen och släkten <3
19. Blev du kär i år ? Ja <3 i finaste människan.
20. Favoritprogram på TV? Supernatural. Always :*
21. Bästa boken du läste i år? inte läst mkt i år ...
22. Största musikaliska upptäckten? Oskar Linnros, bmth och MKT annat !
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar typ.
25. Något du önskade dig men inte fick? Vet inte ...
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Jag har inget minne av det. Satt väl själv hemma typ.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Självklart. Men nu kmr ett fantastiskt 2011 <3
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? blandad som fan. Tar på mig vad jag vill !
29. Vad fick dig att må bra? Äkta vänner, sushi, musik.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jensen Ackles ;)Daniel radcliffe är INTE helt fel heller !
31. Vem saknade du? Tesse. Och jag saknar min allra, allra bästa vän ...
32. De bästa nya människorna du träffade? OJ ! jobbarkompisarna, Ronnie och hans crew. Nina, Julia m.fl.