Julia

Tatuering nr. 5
I lördags kom tatueringen jag länge väntat på på plats, äntligen ! Jag har frågat ett par tatuerare och de har varit lite tveksamma till om den går att genomföra, men har jag en idé så vill jag tamigfan få igenom den. Så jag åkte till en tatuerare jag tycker gjort fantastiska tatueringar tidigare och han är fantastisk på porträtt, så jag tänkte att det här borde han väl klara.
Och nöjdare än såhär kunde jag inte vara, heeeelt fantastiskt fin blev dem. Thomas Muzsi från Paincrew Tattoo gjorde ett kanon jobb med den ! Snabbt gick det med :)
Tatueringen är tillängnad min familj, mina stöttepelare här i livet. De har gjort så fantastiskt mycket för mig så jag vet inte hur jag bättre ska visa världen hur mycket jag uppskattar det.
Jag är lyckligt lottad som har den familj jag har !
Mamma. Pappa. Linda. Jonas. Julia(jag). family <3
Tack för att ni finns !









Syster min gjorde även hon en tatuering, sin första :) Den blev helt fantastiskt fin den med ! Tillängnad hennes två helt otroligt fina barn, Linus och Viggo :)

#1 - Linda Hagelvik

Sjukt bra blev dem...

Stor kram till dig // Love you