Julia

Julstämning !
Det är svårt att få julstämning i en lägenhet som ser ut som faaaan. Men jag försöker iaf ;) Har torkat av skåp och dörrar till ljudet av Glee christmas album. Oerhört bra ;D Jag är en sådan fruktansvärd Glee nörd. Haha.
Vad gjorde man innan spotify egentligen ?! Nu kan man ju bara hitta allt man vill lyssna på inom 5 sekunder :D

Jaha. Tre dagar kvar. Jag räknar ner nu. Vill bara uuuut härifrån. Även om jag kommer sakna läget lite, det är nära till bra skogsrundor och man behöver inte tänka på att man har för hög volym på och annat. Men ett riktigt kök kommer göra stor skillnad :D OCH 1,80 SÄNG !!! Det kommer bli det bästa av allt. Att inte vakna av ont i ryggen och Ronnie slipper störa sig på att jag puttar ut honom från sängen ;)
Jag har en tendens att snurra mycket och ta mycket plats när jag sover (A)