Julia

Jaha.
Då har man förstört ryggen. På riktigt den här gången verkar det som. Läkaren gav fan inte mycket hjälp.
Fick några tabletter. Men varje morgon är samma skit. Mår dåligt som faaaan. Vill bara bryta av ryggen. Kvällarna är typ likadana.
Mitt på dagen går det rätt bra. Om jag sitter still. Och har min vetekudde. Fyfaaan vilken räddare den är !
 
Sååå, inget mer jobb den här veckan. Fick låna ps3 och Last of us av Martin. Vilket även gör att jag kan spela mina blueray filmer ! :D
Har fortfarande One tree hill också, vad gör jag när det tar slut :'(
 
Är sugen på frallor. Och sådan god tropisk frapino från Burger King. Ska nog ta en sväng förbi där när jag hämtar min medicin. Dagens ansträngning typ ....
 
Jag känner mig hungrig typ hela tiden, men får knappt i mig något när jag väl äter. Märkligt. Har sjukgymnasttid bokad och funderar på att gå till kiropraktor efter det. För något är grymt fel i nedre delen av ryggen. Det liksom strålar smärta ut i midjan, vilket gör att varje steg jag tar smärtar då höften rör på sig ...
Sprider sig upp i nacken också vilket ger mig en helvetes huvudvärk ... Ååååh jag orkar inte ha ont !
 
Jag vet att mitt jobb är tungt och ansträngande och jag har haft problem med skulderbladen och axlarna innan. Men nu värker varje led typ. Jag tror det är en blandning av fysiskt och psykiskt. Jag är trött inifrån och ut och nu orkar kroppen inte bära mer. Det blir ännu mer ett wake up call. Typ.
Jag vill inte träffa den där väggen som min vän gjorde. Men jag kommer förmodligen det om jag inte blir lite självisk och säger ifrån när saker är jobbigt och gör ont. Sen måste jag ändra sättet jag ser världen på. Jag måste bli mer självisk i alla avseenden. 
Jag ska citera Isabella Löwengrip nu (som förresten har skrivit två sjukt bra böcker):
'Jag ska ta huvudrollen i mitt eget liv.'
 
Sen har jag all bra musik som drar upp mig. Fortfarande ligger far och son i topp med Aldrig för sent att ge upp. Min fina bror tipsade om letlive. också som är så gryyyymt bra !
 
Nähä, nu ska jag handla och sedan blir det soffliggande hela dagen !