Julia

fan.
Tusen inlägg som aldrig blivit postade.
Jag skriver och skriver, sen slutar det med att jag raderar skiten ändå.
Fy fan vilken äcklig jävla dag det här har varit. Eller är. För det är ju inte som att något blir bättre, nej nej.
Känner mig värdelös.
Och jag vet att den känslan går över. Någon gång. Då och då.
Men jag kan inte skaka av mig den.
Lämnad, dålig, trampad på, obetydlig.
Fick hårda ord mot mig idag, kanske blir så när jag inte vet hur jag ska bete mig.
Fan.
 
Vet att jag borde ringa någon nu. För jag vet hur det slutar annars. Och jag ska till lammhult typ hela helgen, så det är inte bra att göra så.
Och plugget krånglar. Som vanligt. Orkar inte, fattar inte. Sitter framför datorhelvetet minst 5 timmar varje dag och ändå fattar jag inte.
Värdelös.
 
Hur i helvete ska jag bli okej ? För jag vet verkligen inte. Jag vet inte.
För två veckor sedan hade jag en toppen-vecka. Men de här senaste två har varit totalt hemska. Mörker och elände inuti mig.
Tvivel på allt och alla,
 
Våren, som jag längtat efter så, börjar närma sig. Och jag har inte ork nog att bry mig. Det liksom spelar ingen roll. Jag kommer ändå bara sitta här och vara ensam.
Totalt onödigt inlägg också. 
Om jag bara kunde sluta vara så elak mot mig själv ....