Julia

31 december
Det är det idag ja. Nyårsafton. Känns inte som det. Inte alls.
Jag har börjat undra mycket på sistone, har jag växt upp ? Förra året sprang jag runt flera dagar innan nyårsafton och smällde raketer, jag såg fram emot nyårsafton, fest osv.
I år känner jag ingenting. Det känns onödigt att smälla raketer, fest har jag fått nog av, det är ändå inte de jag vill festa med som är här.
Sedan ser man på sina vänner, många av dem festar varje helg, de har ork och energi. Jag har inget av detdär. Jag vill oftast sitta hemma med joel, kolla på en film och somna tidigt.
Hoppade jag över hela tonårsstadiet ? För bara ett år sedan var jag barnslig, nu känner jag mig bara gammal, så mkt äldre i sinnet än mina vänner. Hoppade jag över ett steg ?
Kanske.
Eller så fungerar jag bara inte i logisk ordning. Men det kanske kommer ....