Julia

nervositet
Det är något jag är bra på.... Alldeles för bra på :/
Jag hatar min förmåga att bli rädd och analysera sönder ALLT ! Jag hatar att min mage fuckar sig så fort något jobbigt ska hända.
Som halkbanan imorgon, det känns allvarligt som att det kommer gå åt helvete... Jag kommer misslyckas totalt och jag är nervös som fan för att göra bort mig.
Fast allt blir lite bättre av att Joel stöttar iaf <3 Han är mitt berg i stormiga väder. Jag älskar honom, min bästaste :*
Jag ska försöka få lite sömn nu, så jag slipper vara död när jag ska till Ljungby.
8-13 kommer jag vara där ungefär. Sucks.
På onsdag eftermiddag kommer en sten ha släppts ifrån mitt hjärta. Hoppas jag :| Om jag inte failar totalt. Lalalala.
Meneee sova nu, ingen kul att prata med online och Joel har gått hem. Dags för sängen ! :D
(Nej jag har inget intressant att skriva. ehehehe.)