Julia

inspiration
Jag behöver inspiration. Jag saknar att fotografera, att känna mig stolt.
Att vara nöjd över mig själv, om så bara för någon minut.
Jag blir aldrig nöjd nu för tiden. Inspirationen, orken, motivationen, självförtroendet. Borta alltihop.
Allt jag gör är att vänta på att något bättre ska ske. Inget bättre sker.
Jag måste ta tag i mig själv.
Jag måste orka ! Jag vet bara inte hur ...

Hur plockar man upp flisor från ett intresse som slåtts sönder och samman av alla som är bättre ?
Hur visar man att man duger, trots allt ?
Jag måste ta mig tid. Jag brinner för det här. Foto är min passion.
Jag brinner för saker som betyder något. Foto, teckningar, musik. Det är det jag lever för.
Jag måste bara orka kämpa för det.
Och det ska jag ! Jag ska inte ge upp denna dröm som jag har gett upp alla andra :/