Julia

Hej
Påhittig rubrik. EHE.
Har suttit och sorterat i min hårddisk en stund nu :) Awsm ! Ska sortera ut lite bilder att framkalla. Kommer ta en stund ...
Jag tror jag ska gå och lägga mig snart. Det är jobb imorgon också, vilket är aaawesoome ! Sedan har jag NADA planer då min bezthbjoerN åker iväg :O SÅ JA, har ngn någon plan får man gärna höra av sig :P
#1 - <3

Världens finaste är du! You make me smile!

#2 - Julia/itzy

haha tack. nu får du faktiskt säga vem du är tkr jag :P

#3 - <3

De vågar jag inte... hi hi tyvärr. En annan gång kanske.

#4 - julia

haha men sluta, klart du vågar. en ledtråd i alla fall ?

#5 - <3

De vågar jag inte... hi hi tyvärr. En annan gång kanske.

#6 - <3

Har du verkligen ingen aning? Ska försöka komma på en ledtråd då. :)

#7 - Julia/itzy

haha jag gissar ju att jag känner dig, lr lite iaf. och att du är en tjej :P

#8 - <3

Hi hi nä inte direkt. Men lovar att berätta nån gång när vi träffas. Om tillfället är rätt. <3

#9 - Julia/itzy

hahaha men come on ! :( jag träffar säkert aldrig dig.

#10 - <3

Äh skulle bara bli fel. Vi tar de vid tillfälle om de ges. Hoppas allt är bra med dig iaf. Kramar!!

#11 - Julia/itzy

jaja ...

#12 - <3

Förlåt men detta är kanske inte rätt forum för att säga de jag vill ha ha sagt.

#13 - Julia/itzy

haha nehe ? för aaatt ?

#14 - <3

För att vem som helst kan läsa ju.. hade de bara varit du så...

#15 - Julia/itzy

adda mig på msn lr om du nu redan har mig där så skriv ? :P

#16 - <3

<3 ;)

#17 - Anonym

vet fortfarande inte vem du är ju :( du sa inget !

#18 - <3

Hmm nä. För feg. :(

#19 - Julia

var du ngn av dem som skrev alls ? :P

#20 - <3

Ha ha. Kuggfråga? ;-)

#21 - <3

Men jo... ^^