Julia

Sambo
Det har varit tyst på bloggfronten för min del de senaste veckorna. Vet inte riktigt varför, men har haft mkt att göra i nya lägenheten och jobb och all däremellan.
Så nu är jag sambo sedan två veckor tillbaka med min fina fina pojkvän Ronnie <3
Det är en fantastisk känsla att veta att bara jag och den jag älskar mest har tillgång till det här stället. Det är VÅRT och det är vi som bestämmer !
Sedan att jag bara kan träffa min familj på helgerna är jävligt jobbigt faktiskt. Jag saknar mamma och pappa MYCKET. Men på bara dessa två veckor har jag lärt mig att uppskatta dem så mkt mer än jag gjorde tidigare.
Det är segt att inte träffa mina favoriter Linus och Viggo då och då också :/ Men jag passar på så ofta jag får chansen !
I övrigt trivs jag riktigt bra här i min lägenhet, det mesta är på plats. Fast vi orkar inte riiiktigt ta tag i vissa kartoner och tavlor och ski som ska upp ;) Men det kommer när det kommer.