Julia

Ronnie <3 Julia



Jag är världens lyckligaste människa. Som får hålla denna pojk i min hand. Som får gå bredvid honom på stan. Som får världens bästa puss kl. halv 6 på morgonen när han ska till jobbet, bättre sätt att vakna på finns inte.
Att få ligga med huvudet mot hans bröst, känna hans andning, lyckligare än så går det inte att vara.
Att höra honom säga jag älskar dig, till mig ... Det är obeskrivligt.
Jag har aldrig mött någon som Ronnie, jag vet att med honom blir mitt liv bra, lyckligt.
Jag vill dela allt med honom. Hela livet.
För jag älskar honom.
Vi ska göra allt tillsammans min älskade.
Vi mot världen <3
#1 - m. ♥

jag antar att det är ditt huvud på hans kropp? tog mig ett tag innan jag förstod bilden, one giant mindfuck! :D

#2 - m. ♥

jag vet inte riktigt ;o trodde det var ett "tjejhuvud", alltså ditt, på ronnies kropp. tänkte på örhänget och så - men att kroppen var manlig! haha. var nog lite borta när jag såg bilden :)