Julia

This is gonna hurt
Nikki Sixx.
Den största av de största. 
För två år sedan visste jag knappt vem människan var. Idag är han min största förebild och inspirationskälla. Han är mannen som gått genom helvetet och tillbaka. Som har dött två gånger. Och ändå står han här, och skriver en bok som denna.
Det är 220 sidor ren inspiration. Till fotografering, musik, familjen, ja ... till livet.
 
Jag kommer på mig själv så många gånger när jag läser boken med att sitta och nicka, som att han pratar med mig. Som att jag fattar, och verkligen kan relatera. Han är en fantastisk konstnär på det sättet.
Om alla tänkte som Nikki Sixx vore världen JÄVLIGT vacker !
 
Det fina ligger i det unika, ofta i det de flesta kallar fult. Vi måste börja bryta normer och vi måste börja acceptera utan att först döma.
 
För allt i världen, LÄS DENNA BOK.