Julia

Hejhej
Här på bloggen händer inte så mycket. Har ingen ork till att skriva något riktigt. Vet inte vad jag ska skriva :P
Hänger mest på instragram, juliasho finns jag som där om någon mot all förmodan skulle vara intresserad ^^

Fredag igen. Alltid trevligt. Gillar vädret vi har nu, sitter atm ute på balkongen, som vi håller på att få ordning på. Ska köpa massa växter nu i helgen, planera och vara duktig :D
Har börjat cykla till jobbet även ! Jobbigt är det, men jag ser det som bra träning och en stund för mig själv med favoritlåtarna spelandes. Just nu är det främst Mayday Parade och Bring me the horizon som går på repeat. Fan alltså, Sempiternal är ett så sjukt jävla grymt album !!!

Fixar lite med presenter till min fina familj även, ALLA fyller ju nu så har mycket att klura på ^^ Haha. Herregud, Linus blir 7 år. 7 ÅR. Jag minns när jag var 7 .... Det är svårt att förklara, den kärlek jag känner för den pojk, det var som om livet blev 100 gånger ljusare från dagen han föddes, han blev meningen med allt. Nu har jag två små till som förgyller livet. De är allt.
 
Jaha. Nehe. Dags att fixa iordning maten för dagen, gjorde sjukt god vegetarisk lasagne till veckans matlådor ! Kanske borde lägga ut det här :) Superenkelt och fruktansvärt gott :D

Ha en bra helg !