Julia

20 augusti 2014
Andra dagen hemma.
Känner mig svag i kroppen. Yr, ont i halsen, ont i öronen, trött, omotiverad. På det mesta i guess.
Det finns ljuspunkter. 
Igår spenderade jag många timmar med den bästa av ljuspunkterna, 4 filmer, glass, mat och telefon. 
Resten av kvällen spenderades med den andra. 
Jag är bara så jävla rädd att bli krossad igen, så jag ska fan inte hoppas, jag ska inte försöka.
Det blir bara fel när jag försöker.
 
Livet går i rätt tråkiga banor just nu. Försöker få min vardag att fungera, försöker klara mig själv, må bra själv. Det går väl sådär. 
Men tänker jag tillbaka till hur jag mådde för ett år sedan, så är det ju stor skillnad. Jag vet vilka jag litar på, vilka som är bra för mig, jag föröker ta bort allt det dåliga. Vissa dagar går bättre än andra.
En dag kanske jag blir stark.