Julia

Allt är bara mörker
Inte fan går något åt rätt håll just nu.
Ingenting.
Varit hemma från jobbet denna veckan. För allt jag gör är sover och skadar mig själv.
Är med Tesse det mesta, för vi är så jävla bra ihop, och vi kollar mest på film, vilket är vad jag orkar med just nu. Var vaken två timmar igår, det är ju alltid något.
Satt själv på kvällen, och då blir det som det blir.
Jag vill fan bara göra slut på eländet. För ingen kommer någonsin att älska mig.
Inte på de sätt som jag vill.
Jag la korten på bordet, än en gång, och förlorade allting.
Ingen vill ha mig. Ingen behöver mig. Jag är en överflödig individ som knep åt mig en biljett till livet, fast jag inte var menad till det.
Jag har inget här att hämta. Ändå måste jag kämpa mig igenom dagar av ångest och tårar. Det är så jävla jobbigt.
Idag ska jag jobba med. Ångesten har redan satt klorna i mig.
Jag var på väg åt rätt håll. Nu vill jag inte leva mer.