Julia

go tell all your friends, this is the end.
Tja fan.
Jag känner mig plötsligt på mkt bättre humör.
Kanske för att jag nu pratar med mina RIKTIGA vänner :*
De där som man känner att hjärtat slår för, de där vännerna som bryr sig om att höra av sig.
Som inte bara finns där för att de måste.
Jo t.o.m. JAG har några sådana vänner. Som är äkta :*
De är ett litet antal men iaf <3 De räknas som flera tusen.

Och i veckan ska jag nog sova över med Elsa :D:D:D HON ÄR BÄST <3<3
Och lite längtar jag till skolan. För lite saknad känner jag efter Jim, Linus, Ribban, Patric och Jimmy :)
För de är bra personer.
Och jag hoppas verkligen att Joel kmr gå på JB. Och Girre också, för jag bryr mig faktiskt om honom.

Btw så har jag väl gjort Joel arg på mig :(
Så jag vågar inte ringa. För han är ändå med sina kompisar. Då ska jag inte störa.

Sitter hemma själv det gör jag också :( Känns lite tråkigt. Har ingenting att göra.
Har kollat lite på SP dvd:n men jag orkar inte mer. Funderar på att gå ut och gå. Lr ringa till Joel.
Får se lite.
JAG ÄR GANSKA PEPP FÖR OVANLIGHETENS SKULL :D:D:D
Fast jag vill fortsätta sova hos min älskling :*
Gjort typ 4 nätter denna veckan.


Men aa nu ska jag nog hitta något att göra.