Julia

Dreamhack winter 2008
Wi. Första natten på DH avklarad. Har sovit ca. 30 min. I en obekväm jävla skolstol. Det gör ganska ont i ryggen nu ;) haha. Men det är så lätt värt det. Jag vill aldrig åka hem !
De flesta från vårat "crew" gick och la sig under natten. Förutom jag och Tobbe. Tobbe somnade dock i en solstol i 4-5 h (Y) Jag lyckades inte riktigt så länge ;)
Menee, jag underhöll mig med msn, dokumentärer och serier. Fett nice. Jag är faktiskt lycklig här. Jag vill bo här ! Med detta folket. Med samma intressen som jag. UNDERBART.
Idag blir det nog badhuset. Sen KANSKE lasergame lr ngt. Glida runt lite, lyssna på Blondinbella kanske ;) Haha.
Har redan druckit för mkt energidryck dock :| Ont i magen. Dricker jag för mkt sådant så mår jag illa och är skithungrig på samma gång. Fast det går inte få i sig mat. Då spyr jag typ. Liiite jobbigt. MEN MEN !
Jag älskar DH <3 ;)

Inte mkt mer att säga nu. Säs !