Julia

i stan
är i stan hos pojkvännen atm. väldigt trevligt :))
uuuhmmm, igår (vi räknar det som lördag) passade jag bebis-linus <3 han är cp och jag älskar honom ^^,
mja, vi lekte lite och sådant.
idag har jag lekt lite till med honom ^^, gymmat har jag också hunnit med, vilket jag måste bli bättre på !
blev bara två gånger denna veckan, iofs har jag börjat på vattengympa också.

anyways, mitt humör går upp och ner. för tillfället är det ganska bra. jag försöker tänka positivt och glömma allt som stör mig. får se hur länge det håller i sig. iofs ska det bli fint väder i en vecka nu, och det blir man alltid glad av :P
plus att jag drar till Metaltown på torsdag !! AWWEESOOME ! :D
aja, take care.
#1 - Mia

hej du om du orkar hoppa in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och ge oss din röst... skulle vara så snällt tar max 4 sekunder och du behöver bara klicka på snäckan bredvid bilden... kommentera så att jag kan skiva en kommentar i din blogg sen

peace