Julia

Wain
Eftersom detta är min blogg, och ingen har någon som helst rätt att komma och säga att jag inte borde skriva vissa saker här osv osv. så tänker jag nu waina lite.
Den här helgen kommer att suga sönder.
Jag kommer sitta hemma, själv, framför min dator. Och inte göra ett skit. Som så många andra helger. Och jag orkar inte. Jag hatar helger, nästan lika mycket som vardagarna. Jag hatar allt. Har aldrig något att göra, ingen ork till att göra något heller. Ingen motivation, det funkar inte. Jag fungerar inte längre.
Idag är en av de värsta dagarna på länge, ingen förstår. Och folk är bara idioter, som vanligt då alltså. Jävla fitt cp.
Jaha.
Göra idag då ... Jo, sitta vid datorn och glo. Som vanligt. Har ingen ork till annat. Än att vara med Joel då. Men det går ju inte.
Fan. Mitt liv suger.
Så, nu är jag nog klar med wainandet.
Åh ja, btw, jag hatar er allihop.