Julia

Snor :(
Japp. Nu har snoret kickat in. Blääää ! Nyser och snyter mig om vart annat. Skulle jobbat idag, men något fick mig att nästan svimma två gånger på badrumsgolvet på morgonen, så jag sa godnatt till mamma och pappa igen och sov till halv 11. Vet inte vad det kan bero på, jag verkar inte ha feber. Iofs har jag ätit dåligt, och äter jag dåligt så sjunker jag FORT. Järn brist kan det nog med varit, har haft det periodvis och syster har det med så kanske. Mamma ska köpa blodpudding :) Wiie :P
Idag var aptiten tillbaka lite iaf, försöker få i mig så mkt c-vitamin jag kan så jag frisknar till snart. Ska försöka jobba imorgon, om jag mår någorlunda bra på morgonen.

Ska nog stänga av tv:n nu och lägga mig. Försöka sova och förhoppningsvis få luft genom näsan ^^, haha.

 


Lägger in en bild på Linus från när vi var ute och försökte bygga kojja :D
Söti <3

#1 - Girre

Hoppas du kryar på dig snart! :)

btw, jag har järntillskott kvar sen blodgivningen om du vill ha :)