Julia

Det är väl sant som det är sagt
Gör du en vill du ha flera.
Tatueringar pratar jag givetvis om.
Jahar gjort två hittills. Som jag älskar så fruktansvärt mkt, för de är personliga. Den ena är det finaste citat jag hört, från Sagan om Ringen ofc ! Den andra är en avbild av min älskling, Laban. Med vingar. Den är gjord för honom, och mina andra katter också ofc.
De är personliga och jag står för dem. Jag blir stolt när jag tittar på dem.

Och nu vill jag göra fler. Ofc. Haha. Jag har lite ideér. Men jag ska lugna mig lite. Till hösten iaf. Måste få pengar, och jag måste verkligen veta vad jag vill ha. Mina tatueringar ska vara speciella och personliga. Så är det bara.


Mina två älsklingar


Här är lite inspiration till vad jag vill göra.

Någonting vid sidan av kroppen hade varit så jäävla snyggt. Och ringen med text ska vi inte ens prata om, jag älskar den ! Amazing.
Men vi får väl se, vart jag landar :) Det kanske inte blir någon alls mer. Haha.
#1 - Melinda Dalin

Hejsan!

Vill du vinna 2000 spänn att shoppa för på nelly.se?

Rösta på min bikini, blir den det vinnande bidraget så kör jag en utlottning på min blogg där vinnaren får 2000 kr att handla för på Nelly.se! Kul va :) Mouhaha.



Länka min bikini på din blogg och lämna en kommentar i min blogg, så vet jag om du är med i tävlingen :)

Ha en trevlig kväll!



Rösta här: http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=FQKGdXvq0dKiEWsB3FYCdJppjQ30qK0vaJz2#bikiniGallery

#2 - sannie

det är så sant! jag har två stycken atm, men vill ha fler!! :D

#3 - Steffi

haha det verkar stämma det där "gör du en vill du ha flera". min syster har köpt en egen tatueringsmaskin, så hon kan göra när hon vill och vad hon vill haha

#4 - julia

hhahaha va ? skojjar du ? fan vad awesome ! xD

#5 - Steffi

Haha det är sant :D hon börjar bli riktigt duktigt på att tatuera. du är välkommen att bli tatuerad av henne (om du vågar) hahah :D