Julia

Stressad
Över allt och ingenting egentligen. Letar som en galning efter en lägenhet i Växjö, hittar INGENTING. Överhuvudtaget. Det suger totalt. Känns som jag hoppar mellan två hem och jag orkar inte riktigt det, jag vill bo med Ronnie. Nu tack.
Sedan måste jag hitta ett riktigt jobb. Lättare sagt än gjort .. Känns förbannat tråkigt att söka massa industriarbeten, men det verkar vara det enda som växjö har att erbjuda ens.
Så ja, jag har lite smått panik över framtiden ... Blir jag av med mitt jobb för Adecco står jag ju utan någonting. Då är det inte så kul att sitta där med en lägenhet, visst, jag har lagt undan en hel del pengar. Men ändå.
Åååh, orkar inte.
Försöker tagga till med Metaltown 2011 playlist just nu, men det går väl sådär. Är jäkligt nedstämd över allting just nu. Orkar inte. Så ska man åka och jobba om några timmar. Och vädret är piss. Och inatt blev man väckt av en FÖRJÄVLIG åska, hela lägenheten skakade i stan ... Men Ronnie var söt och höll om mig i alla fall ^^ <3
Men just nu vill jag bara dra täcket över huvudet igen och somna om ... Blä.