Julia

Söndag
Då var vi där igen. Söndagsångest. Igår blev en heldag med Martin och Timmy, tog en sväng  till Ikea och köpte nytt tv-bord till Martin (det förra gick i tusen bitar), så det monterade jag medan han diskade, haha. Lite fika på det och ett par cider.
Sedan drog vi och bowlade med DHL, trevligt. Lite mat och dricka innan vi drog tillbaka till Martin ett gäng. Vid 10 tröttnade jag så att säga så drog hem. Gick hela vägen t.o.m. gud så duktigt av mig ^^
 
Hemma väntade Ronnie, slängde i mig lite mat innan jag somnade på tre sekunder. Jag känner mig knappt mänsklig längre, vill bara sova hela tiden. Ingen lust till någonting riktigt.
 
Fick några leende på läpparna iaf när jag slog på Krambjörnarna på film idag, Netflix, oh how i love you :) Diskat och dammsugit också. Mycket duktigt ! Alastair har fått mat och sitter och kikar ut ^^
Strax ska jag och baby dra till Lammhult en runda och hälsa på, förhoppningsvis får vi med oss några flyttkartonger hem så vi kan börja packa ner skiten. Jag vill bara lämna denna lägenheten nu !!