Julia

Godkänd !
Åh vad glad jag är ! Fick godkänt på den stora uppgiften i kursen ;D Mitt tema var "Magi finns där du väljer att se det". Och då fick det bli bilder på de finaste jag vet, mina syskonbarn. De är underbara och har magi runt sig !

Det var den tredje bilden, den på Linus, som jag kände inte blev som jag ville, magin ser inte så bra ut mot den vita väggen.
Men de hade överseende med det och gav mig godkänt. Ih !
Bilderna gör sig dock inte som såhär små ... 






Nu är jag snart klar med hela kursen. Känns både bra och dåligt. Det har varit så sjukt kul och lärorikt ! Ska se om jag hittar något liknande att studera lite vid sidan om jobbet. Gillar att ha många bollar i luften :P
 
#1 - Linda Hagelvik

Åhh så fina <3
Givet att du skulle bli godkänd ;)

Svar: tack fina du ! <3
Julia