Julia

Orkar inte måndag ...
Vädret är tråkigt, det är måndag, och jag ska snart till jobbet. Blä.
Har en del trevligt att se fram emot i veckan dock ! På torsdag slutar jag vid 4 av rätt trevliga anledningar :D Det tar vi då ;)
Och på lördag ska jag nog på marknad med mamma och syster för att sedan ha lite middag och förfest hos mig med syster och hennes kompisar innan utgång ! Kommer bli awesome :D

Men först ett par arbetsdagar som känns som de kommer bli väääldigt låånga. 

Helgen som var då. Eh, jag vet inte. Festade i fredags med folket. Alltid trevligt ! Sedan utgång till Grace. Hemma vid 4. Bläää. Var relativt lagom full tills den förbannade tequilan dök upp. Jag tål verkligen inte det. Två shotar och jag minns hälften av vad jag säger. Och dagen efter ligger jag som ett vrak. Sov ett par timmar mitt på dagen. Hahah. Åt pizza och ville bara ta mig igenom helvetet ^^, Blä. Åkte iaf till Ryd på kvällen, begravde vår finaste Toruk .. Jag mår bara dåligt av att ens nämna det.
Söndagen åkte jag hem till min fina familj. Åt mat, umgicks, gick en långpromenad och så. Färgade syrrans hår lite ;)
Kom hem och insåg att jag mådde allt för dåligt för att sätta mig ner och göra ingenting och vädret var fint så jag gick runt Växjösjön med Mayday Parade i öronen. Det hjälper alltid. Mot det mesta.
Så gick runt en mil igår. Mycket bra ! Halsen mår fortfarande piss och jag hostar och rösten är borta igen så ja, ingen träning ännu ....

#1 - Linda

Wiiii längtar till lördag :)
Kram