Julia

Tatuering




Då var det dags igen igår. 4 timmar låg jag igår. Första 2,5 timmarna var no problemas typ. Sedan började det kännas alltså. Haha. Hatar när det känns som de sitter och gnuggar på samma ställe liksom. 
Är så sjuukt jävla nöjd dock ! Så värt :D Fast den är ju inte klar och sedan ska det dit en tatuering till bredvid ängeln för pappa.
 
Den här är för mamma. Jag hade en tavla på mitt rum som liten, med denna ängel och två barn. Och mamma brukade berätta att alla har en skyddande ängel som vakar över en, och det minnet har fastnat hos mig. 
Och mamma har alltid varit min skyddande ängel. Hon har sett efter mig i hela mitt liv. Tagit hand om mig. För det älskar jag henne, och pappa, mer än något annat. De är de bästa. Ursäkta alla men bättre föräldrar än mina kan man inte ha !
Och för mig är ett av de bästa sätten att visa uppskattning att tatuera in det. Jag är sämst på att prata om saker och att säga att jag uppskattar någon. Jag skriver om det, fotar om det, ritar det eller tatuerar in det.

Jag kommer ha den här i resten av mitt liv. Och varje gång jag ser den ska jag tänka på mamma. Och pappa då, när den är helt klar ;)

Jag älskar er !
Ni har lärt mig hur man är en bra människa, hur man sköter sitt liv, hur man beter sig. Och jag har haft de bästa att lära mig efter <3