Julia

Välkommen tillbaka solen ..
Det var ju inte igår man såg dig precis :P
Man kan skymta blå himmel också ! ÄR VÅREN PÅVÄG ?!
I år längtar jag nog mer än jag gjort alla andra år ... Jag är trött på snö, slask, kallt, tjocka kläder :(
Jag vill gå en runda, en lördagsmorgon. I shorts och linne. Höra fåglar kvittra. OCH INTE FRYSA !

Jobbet blir så sjukt mycket bättre också. Många av dagarna känns det som det är lika kallt ute som inne. På sommaren behöver man faktiskt inte långarmat :O:O:O:O
Och nu har vi en altan här hemma ! Med sol det mesta av dagen tror jag :D Och så har vi en trädgård. Så man kan sola. Ihi ! 

Tycker att det borde vara fredag idag. Japp. Men ickeeee. Bara till att kämpa på. 
Nu när solen skiner in här så ser jag hur jävla dammigt det är. Haha. Damn. Borde städa (A)

S