Julia

Sista veckan
Allt ska knytas ihop nu, det jag jobbat med i 10 veckor.
Och egentligen är det så mycket på en och samma gång, så mycket man ska göra, så jag blir bara orkeslös.
Skulle behöva semester nu, den här terminen, eller det här året egentligen, har varit så sjukt påfrestande.
Att jobba heltid hela sommaren kommer ju inte vara superkul nu när Tesse äntligen kommer hem, men pengarna är oerhört välbehövliga och dessutom är jag ju "ledig" ett år sedan. Hur ledig man nu är när man pluggar.
 
Just idag känns det som att jag inte hinner med ett skit.
Vill bara halvsova framför en dokumentär.
Istället spelar jag in demofilm för min app för 30:e gången, samt övar inför redovisning, kodar det sista, skriver dokumentation, ser till så allt är klart.
Blir så lack om jag inte får G på det här, för som jag har kämpat är helt otroligt.
Jag är så jävla dålig på att säga nej till saker och ting så det har varit många dagar då jag borde pluggat som jag inte gjort det, så helgerna har jag spenderat i stort sätt enbart åt plugget. Hela våren. 
Men men, jag lär mig en jäkla massa i alla fall.
 
En vecka, sen kan jag slappna av en stund. Fy fan vad skönt det ska bli!