Julia

jag lägger det i bloggen för jag orkar inte
Det känns som folk har tappat allt hopp. Som att alla svenskar är änglar och hjältar och det ena med det femte. Jag vill bara gråta och ge upp för jag orkar inte kämpa den här kampen mer. Jag orkar inte förklara för clueless folk att DET ÄR DET HÄR DE FLYR FRÅN. Och ni vill lämna dem utanför. Stänga ute dem. Stänga gränser. Låsa dörrarna. "för de kan komma in". Psykopater finns överallt, tror ni en passkontroll hindrar dem om de vill in i Sverige? NEJ. Då får ni stänga gränsen. Låta dem fly i panik, från ett land i skräck. 
Ni är så jävla egoistiska och jag blir rädd. Många av er anser att kristendom är den rätta, muslimer är farliga. Är ni ens medvetna vad eran sort (kristna) gjorde under korstågen? De gjorde sådan här skit, minus bomber kanske. 

Jag hatar religion, i alla dess former. Det är patetiskt och...  Fel. Helt enkelt.
Enligt många blir det krig här snart för att det kommer in folk från andra kulturer. 
Jag bara undrar, vilka av er kommer starta det?  Ni med er skräck? Eller de som kommer in. 

Frågan är också,  vart ska man flytta? För jag orkar inte mer.